03 lutego 2014

003 Midnight Memories



Hejka!
Jak Wam mija dzień? Mi właśnie skończyły się ferie :( 
Takie pytanko do directionerek: Jak Wam się podoba nowy teledysk MM? Mi bardzo <3
Dziś mam dla Was koloryzację, nagłówki, paczkę tekstur  i stocków. Znowu mało, ale szykujemy się do MT katalogu graficznego (więcej o tym znajdziecie na katalogu).

PSD color #4 by directionerzoe98

Od tego postu moje paczki mają hasło (znajdziesz w regulaminie), dotyczy to paczek .rar, więc polecam się zapoznać z takowymi nowościami w regulaminie ;)

Nie wiem czemu DA nie chce przyjąć mi tej paczki, więc musi być gdzieś indziej.


W poprzedniej paczce była dosyć podobna tekstura, pomyślałam, że zrobię takich więcej.
Nagłówki, drugi z instrukcji Yassmine, a trzeci JaeJoong.






Nie wiem czy słyszeliście (ja dopiero wczoraj się dowiedziałam), że imageshack będzie płatny!
Korzystam z niego od kilku lat, bo korzystałam z niego nie tylko do grafiki. Na prawdę był to dla mnie szok kiedy przeczytałam o tym. Zmieniłam hosting na photobucket, co sądzicie o tym hostingu?

To, do napisania!
PS: Praca nad szablonem będzie trwała dłużej niż myślałam, musicie uzbroić się w cierpliwość.
Prosimy o głosy TU i TU , za każdy dziękujemy!

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to ten nagłówek z nogami dziwnie wygląda ^^. Ten z Azjatką jest ładny i ten drugi. XD Nie wiem co ze stockami XD wolę sama szukać swoje. Koloryzacja też jest w porządku hehe. Teksturki są ciekawe szkoda, że wszystkie takie same tylko inne kolory. No to do napisania xp.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju *.* trzeci nagłowek jest świety *_____________*
    pobieram tekstury ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram Stocki
    blue secret - hasło

    OdpowiedzUsuń