29 stycznia 2014

001. I See Fire

            


Hej!
Na moim blogu znajdziecie różne dodatki. Zaczynając na teksturach, kończąc na szablonach.
Dzisiaj mam 3 koloryzacje, 2 nagłówki i paczkę tekstur - czyli nie dużo, ale w przyszłej notce będzie dużo więcej ;)

PSD Color #1 by directionerzoe98


PSD Color #2 by directionerzoe98


PSD color #3 by directionerzoe98




Pobierz                                                  Pobierz


Oba z instrukcji Yassmine.

Teksture Pack #1 by atena by kolorowa32


To tyle, pa :*

15 komentarzy:

  1. Siema siema,
    cieszę się, że szablon Ci się spodobał :) Jest tylko jeden szczególik do zmienienia - format daty. Lepiej wziąć jakiś krótszy ;)
    Co do nagłówków, to są bardzo ładne, ale popracowałabym jeszcze nad napisami :)
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon jest świetny ;) Datę poprawię.
      Właśnie te napisy mi nie odpowiadają, ale oczywiście ja to ja no i oczywiście usunęłam wersje bez napisów, a potem stwierdziłam, że mogły byc bardziej wtopione i trochę inaczej wyglądac.

      Usuń
    2. Zapisuj sobie niespłaszczony obraz w formacie .psd, wtedy w kazdej chwili mozesz otworzyc sobie plik i pozmieniac wszystko :) a jako kopie obraz w .png i po klopocie :)
      W gimpie chyba tez sie tak da, ale dokladnie nie wiem, bo nie uzywam.

      Pozdrawiam serdecznie,
      Ronnie

      Usuń
    3. Mam już PS nie musicie mi pisac o Gimpie, tam w .xcf trzeba zapisywac ;) Właśnie wiem, ale jakoś nie zapisałam :p

      Usuń
    4. Nie wiedzialam, ktory masz program, wiec napisalam o obydwu.

      No, to spoko ;D

      Usuń
    5. Zostałam uratowana od tego okropnego Gimpa :p

      Usuń
    6. Gimp nie jest okropny!

      Usuń
    7. Jak uważasz, ja go nie lubię :p

      Usuń
    8. ja używam gimpa :c

      Usuń
    9. Ja używałam, każdy ma o nim swoje zdanie c: Ja go po prostu od początku nie lubiłam.

      Usuń
  2. Zastanawiam się, po co zakładasz jakiegoś graficznego bloga i umieszczasz na głównej jego stronie NIE SWÓJ szablon. O co chodzi? Przecież pierwsze wrażenie, to twoja wizytówka, kochana :) po niej odwiedzający poznają, czy chcą pobierać od ciebie grafiki, czy też nie. Jesteś nieautentyczna przez takie zachowanie. Zastanów się nad tym i może popracuj nad własnym szablonem.

    Dopiero zaczynasz, tyle co zgłosiłaś się do naboru na Pandzie, a już wydziwiasz z własnym blogiem, na dodatek z marnej jakości grafikami...

    Pozdrawiam i mimo wszystko życzę powodzenia w rozkręcaniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;)
      A co do szablonu to praca nad nim będzie trwała poza blogiem.

      Usuń
    2. Coś, co bardzo rzuciło mi się w oczy to brak szablonu Twojej roboty :( Mam nadzieję, że w końcu go ujrzymy.
      Bardziej podoba mi się drugi nagłówek, ale popracowałabym nad napisami.
      Pozdrawiam, życzę powodzenia i zapraszam także do siebie :)

      Usuń
    3. Razem z Yuki zrobimy szablon ;)

      Usuń
  3. Prace świetne ;)

    blue secret
    Pobieram koloryzacje i texturki.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Trixie Verdass

    OdpowiedzUsuń