01 kwietnia 2014

008. Promień słońca


Witam!
Szkoda, że szabloniarnia została zawieszona X.x, ale ja nie będę nic dodawać na czas stażu na Ministerstwie Szablonów. Gdy go skończę spodziewajcie się jakiś czas później notki z szablonami, kto wie może pojawią się też nagłówki. A teraz to po co tu jestem.
Szablon dla Panienki Everdeen. 


Mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służył! Jeśli coś nie działa bądź coś jest nie tak to pisz! 
Mam nadzieję, że zmiana kolorystyki Cię do niego nie zraziła, ale jak pomyślałam o czarno - białym szablonie to nie miałam ochoty go robić. 

Paaa. Pozdro! 
>)3(< 

2 komentarze:

  1. Wręcz przeciwnie! Szablon jest boski *.* a kolorystyki sama bym lepiej nie dobrała <333 serdecznie dziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie pewnie tak samo się podobał, gdy go wykonałam jak Tobie XD. cieszę się, że przypadł ci do gustu!

      Usuń